Regulamin rozpatrywania reklamacji dotyczących szkoleń
Zasady składania reklamacji dotyczących realizacji usług szkoleniowych Nomeno sp. z o.o. sp.k.
I. Reklamacje mogą być składane w następujący sposób:
1) osobiście w siedzibie Nomeno sp. z o.o. sp.k.
2) w formie pisemnej przesyłką pocztową w rozumieniu art. 3 pkt 21 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1481), za pośrednictwem kuriera lub posłańca na adres: Al. Stanów Zjednoczonych 68, 04-036 Warszawa.
3) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: aleksandra.kuzma@nomeno.pl lub eliza.kawalek@nomeno.pl
II. Reklamacje mogą dotyczyć usług szkoleniowych wykonanych w terminie nie późniejszym niż 2 tygodnie przed złożeniem reklamacji.
Reklamacje zgłoszone osobiście w formie ustnej w siedzibie Nomeno sp. z o.o. sp.k. uznaje się za przyjęte w momencie wypełnienia i podpisania dokumentu reklamacji.
III. Okres rozpatrywania reklamacji
Reklamacje rozpatrywane są bez zbędnej zwłoki, w możliwie najkrótszym terminie, nie dłuższym niż 30 dni od daty otrzymania reklamacji przez Nomeno sp. z o.o. sp.k. Termin ten może ulec przedłużeniu maksymalnie do 60 dni w szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w ciągu 30 dni. O niemożności udzielenia odpowiedzi na informację w terminie Nomeno sp. z o.o. sp.k. informuje Klienta w formie pisemnej, podając:
a) przyczyny opóźnienia,
b) okoliczności, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia sprawy
c) przewidywany termin rozpatrzenia sprawy i udzielenia odpowiedzi, który nie może przekroczyć 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.
IV. Odpowiedź na reklamację
Odpowiedź na reklamację udzielana jest w postaci papierowej lub, o ile Nomeno sp. z o.o. sp.k. wprowadzi taką formę, za pomocą innego trwałego nośnika informacji. Dostarczenie odpowiedzi pocztą elektroniczną może nastąpić wyłącznie na wniosek Klienta.
Klient może w treści reklamacji wskazać preferowany sposób poinformowania go o wyniku rozpatrzenia reklamacji. Nomeno sp. z o.o. sp.k. dołoży należytych starań w celu ustalenia adresu, na który powinna zostać przekazana odpowiedź, jednakże nie ponosi odpowiedzialności za niemożność jej przekazania w wyniku niewskazania przez Klienta adresu korespondencyjnego. Odpowiedź na reklamację przekazana zostanie:
a) w formie pisemnej na podany przez Uczestnika adres korespondencyjny, chyba że Uczestnik w treści reklamacji wskaże inny adres z zaznaczeniem, iż na ten właśnie adres oczekuje odpowiedzi,
c) w przypadku zgłoszenia wniosku o dostarczenie reklamacji pocztą elektroniczną, odpowiedź udzielana jest na wskazany adres e-mail.
V. Sposoby składania odwołania
W każdym czasie Klientowi przysługuje prawo do odwołania się od stanowiska przedstawionego w odpowiedzi na reklamację.
W przypadku nieuwzględnienia roszczeń oraz braku polubownego rozwiązania sporu między Klientem a Nomeno sp z o.o. sp.k., Klient może wystąpić z powództwem do sądu powszechnego właściwego dla siedziby pozwanego lub miejsca wykonania umowy lub wystąpienia z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego.
Klient, będący konsumentem, ma możliwość zwrócenia się o pomoc do Miejskich i Powiatowych Rzeczników Konsumenta lub Rzecznika Finansowego, jako podmiotu uprawnionego do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w rozumieniu ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. z 2016 r., poz. 1823 z późn. Zm.
Regulamin Konkursu Lok na Bok – pracownia fryzjerska
- 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Organizatorem konkursu na Facebooku (zwanego dalej “Konkursem”) i fundatorem nagród jest Nomeno Sp. z o.o., Sp. k. z siedzibą w Warszawie, Aleja Stanów Zjednoczonych 68, (zwany dalej „Organizatorem”).
- Konkurs jest prowadzony na profilu Lok na Bok – pracownia fryzjerska (zwanym dalej “Fanpage”). Konkurs na charakter lokalny.
- Konkurs nie jest stworzony, administrowany, wspierany ani sponsorowany przez Facebooka. Facebook jest znakiem towarowym zastrzeżonym przez Meta Platforms, Inc.
- Nadzór nad prawidłowością i przebiegiem Konkursu, tj. udzielaniem informacji na temat Konkursu oraz rozpatrywaniem reklamacji sprawuje Organizator.
- 2. UCZESTNICY KONKURSU
- Uczestnikami Konkursu mogą być wyłącznie osoby fizyczne, będące użytkownikami
i posiadający aktywne konto w serwisie Facebook.com, które zaakceptowały niniejszy Regulamin (dalej: „Uczestnik”).
W konkursie nie mogą brać udziału pracownicy lub członkowie rodziny pracowników organizatora. - Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest:
- posiadanie zweryfikowanego konta w serwisie Facebook
- zaznaczenie “Lubię to” Fanpage
- udostępnienie posta z konkursem
- zaproszenie dwóch osób do udziału w konkursie
- wyrażenie zgody na publikację danych zwycięzcy.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zakłócenia w działaniu interfejsów, przeglądarek oraz platformy Facebook czy innych nośników.
- 3. ZASADY UCZESTNICTWA W KONKURSIE
- Zadaniem Uczestnika Konkursu jest:
- umieszczenie w komentarzu pod postem konkursowym wierszyka/rymowanki związanego z nazwą salonu LOKnaBOK (komentarz z największą ilością polubień brany jest pod uwagę do rozstrzygnięcia konkursu)
- zaproszenie dwóch osób do udziału w konkursie i udostępnienie posta z konkursem
- Udział w konkursie jest różnoznaczne z akceptacją regulaminu i wyrażenie zgody na publikację materiałów na profilach w kanałach social mediów Organizatora.
- 4. NAGRODY
- Nagrodą w konkursie są:
– msc.1 Rytuał Eksperience o wartości 170 PLN + zestaw kosmetyków firmy Revlon o wartości 243 PLN.
– msc. 2 i 3 zestaw kosmetyków firmy Revlon o wartości 243 PLN.
- Zwycięzca zostanie wyłoniony spośród osób, które spełnią warunki wymieniowe w §3 pkt 1, przez Komisję konkursową.
- Laureatowi nie przysługuje prawo wymiany Nagrody na gotówkę ani nagrodę innego rodzaju.
- Zwycięzca może zrzec się Nagrody, ale w zamian nie przysługuje mu ekwiwalent pieniężny ani jakakolwiek inna nagroda.
- 5. MIEJSCE, CZAS I ZASADY KONKURSU
- Konkurs jest dostępny w formie ogłoszenia konkursowego (dalej: „post konkursowy“) w serwisie społecznościowym Facebook na profilu Lok na Bok – pracownia fryzjerska.
- Konkurs trwa od dnia 19.04.2022 godz.12.00 do 30.04.2022 godz.12.00.
- 6. WARUNKI UCZESTNICTWA W KONKURSIE I ODBIORU NAGRÓD
- Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest zaakceptowanie Regulaminu oraz poprawne wykonanie wszystkich zadań opisanych w § 3. ust. 1 Regulaminu.
- O przyznaniu nagrody decyduje Komisja konkursowa, składająca się z trzech osób, w drodze analizy atrakcyjności wykonania zadania opisanego w § 3. ust. 1 Regulaminu przez Uczestników Konkursu.
- Spośród nadesłanych zgłoszeń Organizator wyłoni trzech zwycięzców.
- Zwycięzcy Konkursu zostaną powiadomieni o wygranej i warunkach odbioru Nagrody za pośrednictwem wiadomości prywatnej, wysłanej na Facebooku w ciągu 3 dni roboczych od momentu zakończenia konkursu.
- Publiczna informacja o wygranej zostanie umieszczona w specjalnie przygotowanym poście i w komentarzu pod postem konkursowym na fanpage’u Lok na Bok – pracownia fryzjerska.
- Warunkiem odebrania przez wyróżnionego Uczestnika nagrody jest przesłanie w ciągu 48h od ogłoszenia wyników Konkursu na Fanpage`u – wiadomości prywatnej z następującymi danymi:
- imię i nazwisko
- numer telefonu
- Brak wysłania wiadomości, o której mowa w ust. 6 lub przekroczenie dopuszczalnego czasu odpowiedzi lub wysłanie nieprawidłowych danych powoduje utratę przez uczestnika prawa do nagrody.
- Przyznana w Konkursie nagroda zostanie przekazana w terminie ustalonych z uczestnikiem.
- Osoba biorąca udział w konkursie, oświadcza, że zapoznała się z powyższym regulaminem i go akceptuje.
- 7. ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI ORGANIZATORA
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzetelność i prawdziwość danych Uczestników Konkursu, w tym za brak możliwości przekazania nagród, z przyczyny leżących po stronie Uczestnika, w szczególności, jeśli nie stawi się na umówiony termin zabiegu (nagroda za miejsce 1) i nie uprzedzi o tym fakcie z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem.
- Organizator oświadcza, że nie prowadzi kontroli, ani monitoringu treści umieszczanych przez Uczestników w zakresie rzetelności i prawdziwości, z zastrzeżeniem działań związanych z usunięciem naruszeń Regulaminu lub przepisów powszechnie obowiązujących.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z udziału w Konkursie Uczestników, których działania są sprzeczne z prawem lub Regulaminem oraz regulaminem Facebooka, w szczególności uczestników, którzy:
- zamieszczają treści niezgodne z obowiązującym prawem lub Regulaminem dostępnym na portalu Facebook (w szczególności zawierające treści obraźliwe, zarówno w warstwie tekstowej, jak i graficznej);
- podejmują działania z wykorzystaniem konta/profilu utworzonego niezgodnie z zasadami Facebooka;
- podejmują działania z wykorzystaniem niezgodnych z zasadami Facebooka kont/profili osób trzecich;
- ingerują w mechanizm działania Konkursu;
- tworzą fikcyjne konta/profile w serwisie Facebook
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zakłócenia w działaniu łącz teleinformatycznych, serwerów, interfejsów, przeglądarek oraz platformy Facebook.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za czasowe lub stałe zablokowanie strony lub aplikacji ze strony Facebooka.
- 9. REKLAMACJE I ZGŁOSZENIA NARUSZEŃ
- Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzania Konkursu, Uczestnicy winni zgłaszać na piśmie w czasie trwania Konkursu, jednak nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia wydania Nagród.
- Reklamacja zgłoszona po wyznaczonym terminie nie wywołuje skutków prawnych.
- Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.
- Reklamacja powinna być przesłana listem poleconym na adres Organizatora.
- Reklamacje rozpatrywane będą pisemnie w terminie 30 dni.
- 11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 19.04.2022 i obowiązuje do 30.04.2022 do 12:00
- W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego i inne przepisy prawa.
- Spory odnoszące się i wynikające z Konkursu będą rozwiązywane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.